J-23kriskros pisze:...ten uboot z Gryfi to obecnie okręt muzeum który był wybudowany dla Szwedów po wojnie przez Rosjan. Zatem nie jest to typowy U-boot niemiecki...
???
POLSKIE RADIO SZCZECIN pisze:...Tym razem nie będzie to U-BOOT, ale U- 194...
Jsz pisze:...może nie U-boot oryginał ale zawsze podwodny...
Drogi J-23kriskros nie czytasz dokładnie starych wątków, a tak w ogóle to prawdziwy Janek ma lepszych informatorów...
Dzękuje Jsz - Ku chwale ............ !!! .
Każdy ma swoją "koję" , tylko szkoda ze taki sztywniak tam zalega
Czyżby amputowano mu kończyne za chwyty poniżej pasa ????
Również pozdrawiam.
Dlaczego piszecie "U" o radzieckim okręcie podwodnym??? To nie byl zaden U-194 tylko S-194. W Szczecinie ludzie powinni troche sie orientowac że "U" to oznaczenia podwodnych okrętów NIEMIECKICH...
senior pisze:W Szczecinie ludzie powinni troche sie orientowac że "U" to oznaczenia podwodnych okrętów NIEMIECKICH...
Orientujemy się, raczej nikt z tym kłopotu nie ma. Chyba, że informacje o jednostkach wchodzących, wychodzących i cumujących w Szczecinie podanwane przez Urząd Morski Szczecina są nieprawdziwe .... ?
Okręt wygląda mi na klasę nazwaną przez NATO "Whiskey" - jest to pierwszy powojenny typ okrętu podwodnego opracowany przez ZSRR - przypuszczam ze sporo rozwiązań ściągnęli z niemieckich u-bootów...
No i biedak właśnie zatonął. Podczas holowania u brzegów Danii zaczął nabierać wody i załoga holownika w popłochu ciachała hol żeby ich nie pociągnęło w głębinę. Temat będzie oczywiście zgłębiany (nomen omen) więc w środowym wydaniu Gazety będzie coś więcej