Strona 3 z 3

: 28 wrz 2005, o 21:14
autor: Busol
Szesz sie spoznilem - chcialem Penetratora zapowiedziec i kurde o ulamki sekund...

Dodam ze Penetrator jest takze moderatorem (także tego zamknietego) forum podziemnego razem z Bartezem i Pepą

Krótkie pytanie tylko porządkowe - moze do "Bunkry dla każdego vol..." dodawać nicka bo co sie stanie jak kilka osób naraz bedzie postowalo ? :-)
Ale to juz p. moderator - Penetrator decyduje...

: 28 wrz 2005, o 22:44
autor: Penetrator
Busol pisze:Szesz sie spoznilem - chcialem Penetratora zapowiedziec i kurde o ulamki sekund...

Dodam ze Penetrator jest takze moderatorem (także tego zamknietego) forum podziemnego razem z Bartezem i Pepą

Krótkie pytanie tylko porządkowe - moze do "Bunkry dla każdego vol..." dodawać nicka bo co sie stanie jak kilka osób naraz bedzie postowalo ? :-)
Ale to juz p. moderator - Penetrator decyduje...
Podejrzewasz taką popularność ? Dla mnie dodawać można wszystko, byle BDK kulało się do przodu..

: 30 wrz 2005, o 11:36
autor: konger
Jarek, a moze na zamknietym zrobimy cos podobnego, jak nasz kolega P.H. mial u siebie czyli lokalizacje wszystkich znanych obiektow, najlepiej z zalaczeniem na mape. Dzieki temu bedzie mozna latwiej dojsc do obiektu, ktory chce sie zobaczyc, czy porobic fotki... Ale wlasnie mowie, bez dostepu dla "nieznanych", po czesci kiedys robilem cos takiego na starym planie Szczecina (chyba z lat 80.), doszedlem do pewnego momentu, a potem mnie obowiazki roznorakie przygnitoly i zaprzestalem, chwilowo mam nadzieje. Ai tak trzeba by sie spiknac i pogadac.
Udanego pobytu w Konewce!

: 30 wrz 2005, o 15:42
autor: Penetrator
Ten plan cały czas istnieje i jest uaktualniany. Co do umieszczenia go na "zamkniętym forum" to.... może kiedyś...
A ten weekend to " Kołobrzeg albo śmierć"

: 23 paź 2005, o 12:37
autor: konger
Na Police to trzeba sie bedzie ustawic jak nie bedzie padac, moze byc mroz...

A w listopadzie co robimy ??

: 23 paź 2005, o 13:31
autor: Penetrator
Konger kup sobię notatnik i zapisz - doły

: 23 paź 2005, o 13:38
autor: konger
Ze doly to wiem... A nie mozna zorganizowac czegos na miejscu w inny dzien ??

PS. konger pisze z malej literki " k " ;D

: 23 paź 2005, o 13:42
autor: Penetrator
Mnie uczono że zdanie zaczyna się od dużej litery. Ale to już dawno temu było, więc może coś pomyliłem.
Co do innych planów - możliwa samochodowa wycieczka w okolice Nowogardu

: 23 paź 2005, o 13:52
autor: konger
Ach ten moralizatorski ton :D :D

Ale to ksywa i uprasza sie innych o pisanie z malej lietrki... ;)

: 23 paź 2005, o 15:15
autor: Penetrator
Pójdę na taki kompromos - nie będę umieszczał Twojej ksywki na początku zdania :wink: