Szczecin a stan wojenny

Dyskusje na temat powojennego Szczecina.
wezyr321
Posty: 3
Rejestracja: 3 gru 2007, o 23:17

Szczecin a stan wojenny

Postautor: wezyr321 » 3 gru 2007, o 23:27

Witam serdecznie. Jestem studentem 4 roku historii na US. Piszę pracę magisterską o życiu Szczecina w stanie wojennym. W tym celu staram się dotrzeć do wszelkich zdjęć lub, co bardziej, ważne podziemnych gazet Solidarności. Dlatego jeżeli ktokolwiek ma dostęp do materiałów, którem umożliwiły by mi szersze rozeznanie sie w danej tematyce i byłby chętny podzieleniem się (głównie umożliwienie mi przejrzenie danych materiałów), proszony jest o kontakt. Interesuję mnie także pamiętniki, lub spisane i nieopublikowane relacje z tego okresu.
Na jasień planuje opublikowanie artykułu o obchodach 1 i 3 Maja w Szczecinie w stanie wojennym.
Wielkie monografie związane z historią PRL-u ma Gdańsk, Gdynia - o Szczecinie się zapomina, a odegraliśmy także dość znaczną rolę.
Dziękuje za jakąkolwiek pomoc.
Awatar użytkownika
Torney
Posty: 8630
Rejestracja: 16 wrz 2004, o 13:57

Postautor: Torney » 3 gru 2007, o 23:45

U nas na początek przejrzyj prace z konkursu Pamiętać Szczecin (link i kolejne strony wstecz). Poziom prac jest różny ;).

To pewnie już znasz? (lektura uzupełniająca)

U kogo piszesz?
Erich-Falkenwaldergesellschaft
Awatar użytkownika
niewdziosek
Posty: 817
Rejestracja: 6 gru 2005, o 15:14
Lokalizacja: Zachodni Kraniec

Postautor: niewdziosek » 4 gru 2007, o 08:40

A na stronie www.13grudnia81.pl , przygotowanej przez IPN Szczecin został raczej pominięty :(
Czy nie ma żadnych zdjęć z wydarzeń w Szczecinie, w 1981, czy 1983 roku?
Awatar użytkownika
Torney
Posty: 8630
Rejestracja: 16 wrz 2004, o 13:57

Postautor: Torney » 4 gru 2007, o 09:34

Materiały się zachowały, inaczej nie byłoby wystawy.
Erich-Falkenwaldergesellschaft
wezyr321
Posty: 3
Rejestracja: 3 gru 2007, o 23:17

Postautor: wezyr321 » 4 gru 2007, o 23:55

Praca powstaje pod okiem prof. Gazińskiego z US.