Za smak przeprosiłem, chociaż nie musiałem bo niczego nikomu nie obiecywałem!!! Drogę do tej dokumentacji każdy miał wolną!pt47-106 pisze:tylko smaku pan narobił
To trochę gryzie się z ideą tego forum - jako platformy wymiany informacji między różnymi zapaleńcami. Ciekaw jestem na co liczyłeś poruszając ten temat kilka postów temu? No cóż, ja jestem zdania, że to zwykłe trollowanie, co jest wysoce naganne.5lipca pisze:Drogę do tej dokumentacji miał i ma każdy taką samą jak ja!
Ojjj kicikk mnie uprzedził. Dokładnie tak. Drogi 5lipca. A co bys powiedział gdybym zablokował Tobie dostęp do galerii pisząc, że drogę do tych zdjęć i materiałów miał każdy tylko trzeba było sie postarać. Albo do Lubiniusa - Astra28 mógł tak samo napisać. Jeśli cos masz a nie możesz sie podzielić - daruj sobie... Proszę potratkować ten wpis jako zwrócenie uwagi...5lipca pisze:Za smak przeprosiłem, chociaż nie musiałem bo niczego nikomu nie obiecywałem!!! Drogę do tej dokumentacji miał i ma każdy taką samą jak ja!
Temat uważam za zamknięty!
Wspomniałem o planach gdyż byłem ciekawy czy fachowcy posiadają też takowe i chciałem się dowiedzieć jaki jest ogólnie stan wiedzy o wspomnianej bocznicy wśród fachowców! Nie spodziewałem się że zostanie to niewłaściwie zrozumiane tj. że wspomniane przeze mnie plany będą głównym tematem dalszej rozmowy. Jedynie wspomniałem o nich jako powodzie mojego zapytania i od początku nie miałem zamiaru ich udostępniać.Busol pisze:Drogi 5lipca. A co bys powiedział gdybym zablokował Tobie dostęp do galerii pisząc, że drogę do tych zdjęć i materiałów miał każdy tylko trzeba było sie postarać. Albo do Lubiniusa - Astra28 mógł tak samo napisać. Jeśli cos masz a nie możesz sie podzielić - daruj sobie... Proszę potratkować ten wpis jako zwrócenie uwagi...
Więc cofając się nazad do ad remu:kicikk pisze: Wracając do tematu - mam przebłyski z dzieciństwa (końcówka lat 80. i początek lat 90.) jak podczas rodzinnych wyjazdów ze Szczecina, jadąc ul. Przyszłości (bądź już Pyrzycką) widziałem ok. dwumetrowy fragment toru 1435mm przecinającego dojazd do jednej z posesji po wschodniej stronie drogi. Co dziwne - w miejscu, w którym teoretycznie żadnej linii kolejowej nie było. Niestety nie pamiętam do której posesji prowadził ów podjazd, a całość pamiętam jak przez mgłę. Ktoś jest w stanie to zweryfikować?
Bogus dobrze to wykreślił tam innej lini kolejowej nie było, kiedyś ją okrążyłem po drogach w pobliżu jak jeszcze szyny leżały i ona leciała tak: początek wyjazd za mostem na Struga okrążała Słoneczne potem pod autostradą przez las i przecinała szosę stargardzką tak że biegła wzdłuż po lewej za rozwidleniem na stargard spowrotem przechodziła na prawo i do fabryki kontenerów dalej skrajem lasu i przez łąki ( do dzisiaj tam są mosty na strumykach ) dobijała do drogi na pyrzyce w miejscu jak na zdjęciu i leciała skrajem po lewej potem bardziej na lewo przez pole do Kołbacza tam była rampa i jakieś magazyny. Następnie w prawo do Starego czarnowa tam był dworzec kolejowy i na pewno dzisiaj też jest, a tą przestrzeń po szynach wysypali drobnym żwirkiem i robi jako ścieżka rowerowa do Kołbacza dalej biegła gdzieś przez pola dalej od drogi tak że ją straciłem z pola widzenia i spowrotem się ukazała w miejscowości Drzenin tam przechodziła z prawej na lewą stronę drogi patrząc w stronę Gryfina i leciała w stronę na Sobieradz następnie przez lasy koło Gryfina i jeszcze jakąś wieś w takiej doline tam też był dworzec i w końcu spotykała się z szosą z Dolnej Odry i po jej prawej stronie gdzieś niedaleko Pniewa łączyła się z głównym szlakiem kolejowym ze Szczecina do Zielonej Góry.kicikk pisze:Nie, nie, na pewno nie. Fakt, byłem wtedy [--cenzura--] ale już wtedy miałem świadomość którędy owa linia przebiegała. I z całą pewnością nie było to zaznaczone miejsce.
Stawiam jeszcze na fantazję któregoś z właścicieli posesji, który wykorzystał tzw. "staroużyteczne" szyny do wyłożenia sobie nimi podjazdu.
O kolego, popłynąłeś teraz. Rozumiem, że chciałeś pomóc ale musisz sobie zdawać sprawę, że każdy na tym forum potrafi czytać mapy. To jest poniekąd wpisane w to hobby, nie tylko przy badaniu dawnych linii kolejowych.La Linea pisze: Bogus dobrze to wykreślił tam innej lini kolejowej nie było, kiedyś ją okrążyłem po drogach w pobliżu jak jeszcze szyny leżały i ona leciała tak: początek wyjazd za mostem na Struga okrążała Słoneczne potem pod autostradą przez las i przecinała szosę stargardzką tak że biegła wzdłuż po lewej za rozwidleniem na stargard spowrotem przechodziła na prawo i do fabryki kontenerów dalej skrajem lasu i przez łąki ( do dzisiaj tam są mosty na strumykach ) dobijała do drogi na pyrzyce w miejscu jak na zdjęciu i leciała skrajem po lewej potem bardziej na lewo przez pole do Kołbacza tam była rampa i jakieś magazyny. Następnie w prawo do Starego czarnowa tam był dworzec kolejowy i na pewno dzisiaj też jest, a tą przestrzeń po szynach wysypali drobnym żwirkiem i robi jako ścieżka rowerowa do Kołbacza dalej biegła gdzieś przez pola dalej od drogi tak że ją straciłem z pola widzenia i spowrotem się ukazała w miejscowości Drzenin tam przechodziła z prawej na lewą stronę drogi patrząc w stronę Gryfina i leciała w stronę na Sobieradz następnie przez lasy koło Gryfina i jeszcze jakąś wieś w takiej doline tam też był dworzec i w końcu spotykała się z szosą z Dolnej Odry i po jej prawej stronie gdzieś niedaleko Pniewa łączyła się z głównym szlakiem kolejowym ze Szczecina do Zielonej Góry.
Nie było kilku mostków tylko 1 mostek, nad dopływem Płonii (wybaczcie, nie pamiętam nazwy). Również nie masz racji twierdząc, że nadal istnieje. Zachowały się jedynie jego przyczółki.do fabryki kontenerów dalej skrajem lasu i przez łąki ( do dzisiaj tam są mosty na strumykach ) dobijała do drogi na pyrzyce
Kolego, to nie ta linia! Opisywana linia kończyła się w Sobieradzu.następnie przez lasy koło Gryfina i jeszcze jakąś wieś w takiej doline tam też był dworzec i w końcu spotykała się z szosą z Dolnej Odry i po jej prawej stronie gdzieś niedaleko Pniewa łączyła się z głównym szlakiem kolejowym ze Szczecina do Zielonej Góry.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 50 gości