Szczegóły w artykule .wesomar pisze:Witam
Wypadek był na ulizy zdaje się Wyszka 6-stka jeździła koło zamku w dół nabita do oporu z przcownikami do stoczni,puściły chamulce i sie wywaliła na zakręcie ,masakra.wiem bo sąsiad ją dźwigiem podnosił i lina się zerwała ,podwójna masakra.Moż ktoś wie ile osób zginęło,bo oczywiście sprawę wyciszyli.
Eksponat jest już ponoć wytypowany i obiecany. Parokrotnie słyszałem zresztą, że nie będzie z tym problemu. A ponieważ w zbiorach jest już i przyczepka do Helmuta to także i na taki pojazd można w swoim czasie liczyć.RychO pisze:Niebawem pożegnamy się z przegubowcami a przywitamy Tatry z Berlina.
Ciekawe, czy zostawią jeden na pamiątkę, na linię "zero"?
mirekjot pisze:Autor obawia się, że artykuł w postaci jak dla "Świata Kolei" byłby dla większości forumowiczów zwyczajnie niestrawny. Może pomyślec jednak nad wersją bardziej przystępną dla ogółu, ale to nieprędko.Torney pisze:to może autor zechce, by artykuł ukazał się u nas w dziale Technika i Komunikacja?
Ja też czytałem i jest naprawdę super, w dodatku te klimatyczne zdjęcia... Bardzo prosimy, chyba że sprawy praw autorskich nie pozwalaja na zamieszczenie go w oryginalnej postaci.Krasiu pisze:mirekjot pisze:Autor obawia się, że artykuł w postaci jak dla "Świata Kolei" byłby dla większości forumowiczów zwyczajnie niestrawny. Może pomyślec jednak nad wersją bardziej przystępną dla ogółu, ale to nieprędko.Torney pisze:to może autor zechce, by artykuł ukazał się u nas w dziale Technika i Komunikacja?
Czytałem. Nie ma się czego obawiać. Naprawdę bardzo interesujący i właśnie przez te niby "niestrawności" wnoszący mnóstwo fajnych szczegółów do opowieści o poczciwych enkach. Zachęcam więc do publikacji w pierwotnej wersji.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 60 gości