Wincentego Pola 3

Pozostałości po niemieckich szyldach, napisach które chcielibyśmy ocalić przynajmniej na zdjęciach.
waszi
Posty: 2
Rejestracja: 4 wrz 2007, o 16:47

Wincentego Pola 3

Postautor: waszi » 4 wrz 2007, o 17:37

Taka oto tabliczka znajduje sie na moim skromnym domku. Moze znajde kiedys troche samozaparcia to ja oczyszcze ;)

Obrazek

PS. To moj pierwszy post wiec wypadaloby sie przywitac... witam :P
Awatar użytkownika
Iwonka
Posty: 5886
Rejestracja: 16 sie 2004, o 10:32
Lokalizacja: Bollinken-Frauendorf

Re: Wincentego Pola 3

Postautor: Iwonka » 4 wrz 2007, o 19:12

waszi pisze:Taka oto tabliczka znajduje sie na moim skromnym domku. Moze znajde kiedys troche samozaparcia to ja oczyszcze ;)

Obrazek

PS. To moj pierwszy post wiec wypadaloby sie przywitac... witam :P
Witaj waszi :D
Ale coś słabo widać ten napis, czy to co tam jest przedstawione.
Mógłbyś dać powiększenie ? :wink:
Iwonka bądź mężczyzną... (copyright by Busol)
Awatar użytkownika
Bartosz
Expert
Posty: 8809
Rejestracja: 7 cze 2004, o 17:56
Lokalizacja: Stettin

Re: Wincentego Pola 3

Postautor: Bartosz » 4 wrz 2007, o 19:20

Iwonka pisze:Ale coś słabo widać ten napis, czy to co tam jest przedstawione.
Mógłbyś dać powiększenie ? :wink:
A próbowałaś kliknąć w obrazek :wink:?
Erich-Falkenwaldergesellschaft
Awatar użytkownika
Iwonka
Posty: 5886
Rejestracja: 16 sie 2004, o 10:32
Lokalizacja: Bollinken-Frauendorf

Re: Wincentego Pola 3

Postautor: Iwonka » 4 wrz 2007, o 19:23

Bartosz pisze:
Iwonka pisze:Ale coś słabo widać ten napis, czy to co tam jest przedstawione.
Mógłbyś dać powiększenie ? :wink:
A próbowałaś kliknąć w obrazek :wink:?
No pewnie :D
Tylko myszę nacisnełam nie z tej strony :lol:
Dzięki :wink:
Iwonka bądź mężczyzną... (copyright by Busol)
Awatar użytkownika
hehenio
Posty: 1472
Rejestracja: 21 maja 2005, o 23:23
Lokalizacja: Bartnicza

Postautor: hehenio » 4 wrz 2007, o 19:58

A do rzeczy: to blacha towarzystwa ubezpieczeniowego (od ognia). Świadczyła o ubezpieczeniu obiektu, była ogniotrwała.
Obecnie jest jednym z poszukiwanych przez kolekcjonerów bibelotów: http://www.versicherungsschilder.com/
Awatar użytkownika
Iwonka
Posty: 5886
Rejestracja: 16 sie 2004, o 10:32
Lokalizacja: Bollinken-Frauendorf

Postautor: Iwonka » 4 wrz 2007, o 20:11

hehenio pisze:A do rzeczy: to blacha towarzystwa ubezpieczeniowego (od ognia). Świadczyła o ubezpieczeniu obiektu, była ogniotrwała.
Obecnie jest jednym z poszukiwanych przez kolekcjonerów bibelotów: http://www.versicherungsschilder.com/
Dawni mieszkańcy w bardzo dekoracyjny sposób umieli powiązać sprawy wagi nadrzędnej.
Szkoda, że obecnie tak mało jest takich perełek.
Moją uwagę zwrócił numer pewnego dom /w załączeniu/. Jak inaczej mogłyby wyglądać kamienice chociażby te w bogatszych dzielnicach naszego miasta, gdyby zamiast blaszanych, pordzewiałych niekiedy numeracji, które muszą i tak być, były umieszczane takie jak ten z ceramiki. Ozdoba niezaprzeczalna i praktyczna.
Załączniki
Numerek.JPG
Iwonka bądź mężczyzną... (copyright by Busol)
Awatar użytkownika
Aygon
Posty: 2439
Rejestracja: 17 cze 2004, o 23:07
Lokalizacja: Stettin Hökendorf

Postautor: Aygon » 4 wrz 2007, o 20:23

Tylko przypadkiem nie czyść tego żadną szczotką na wiertarce czy inym druciakiem. Czy to blaszana wytłoczka?
Zweckverband fur Gross Stettin
GG:1237155
[url=http://www.prawobrzeze.org/galeria]galeria przedwojennego prawobrzeża[/url]
BUCHHEIDE VEREIN
Awatar użytkownika
Lazi
Posty: 1328
Rejestracja: 18 sty 2005, o 13:41
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Lazi » 4 wrz 2007, o 23:09

Ona nadal gdzieś wisi, czy jest "jedynie" w Twoim posiadaniu?
Awatar użytkownika
Aygon
Posty: 2439
Rejestracja: 17 cze 2004, o 23:07
Lokalizacja: Stettin Hökendorf

Postautor: Aygon » 4 wrz 2007, o 23:58

Jak wisi to i tak trzeba by zdjąć do konserwacji.
Zweckverband fur Gross Stettin
GG:1237155
[url=http://www.prawobrzeze.org/galeria]galeria przedwojennego prawobrzeża[/url]
BUCHHEIDE VEREIN
waszi
Posty: 2
Rejestracja: 4 wrz 2007, o 16:47

Postautor: waszi » 5 wrz 2007, o 00:36

Oczywiscie, ze wisi. :)

hehenio, dzieki za wyjasnienie. Zastanawialem sie co to moze byc :P
Awatar użytkownika
Lazi
Posty: 1328
Rejestracja: 18 sty 2005, o 13:41
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Lazi » 5 wrz 2007, o 08:48

A ta Iwonki?
Awatar użytkownika
Gambit
Posty: 364
Rejestracja: 19 maja 2004, o 22:10
Lokalizacja: Stettin - Hokendorf

Postautor: Gambit » 5 wrz 2007, o 08:51

Na Wojska Polskiego :D
"So, I`ve decided to take my work back underground... To stop to follow it into the wrong hands..."
Awatar użytkownika
Iwonka
Posty: 5886
Rejestracja: 16 sie 2004, o 10:32
Lokalizacja: Bollinken-Frauendorf

Postautor: Iwonka » 5 wrz 2007, o 08:52

Lazi pisze:A ta Iwonki?
Hi hi :D
Moja nie wisi .... jest przyklejona :wink:
Iwonka bądź mężczyzną... (copyright by Busol)
Awatar użytkownika
Iwonka
Posty: 5886
Rejestracja: 16 sie 2004, o 10:32
Lokalizacja: Bollinken-Frauendorf

Postautor: Iwonka » 5 wrz 2007, o 08:54

Gambit pisze:Na Wojska Polskiego :D
Zdrajco :D
Mogli trochę pozgadywać :wink:
Iwonka bądź mężczyzną... (copyright by Busol)
Awatar użytkownika
Gambit
Posty: 364
Rejestracja: 19 maja 2004, o 22:10
Lokalizacja: Stettin - Hokendorf

Postautor: Gambit » 5 wrz 2007, o 13:48

Iwonka pisze:
Gambit pisze:Na Wojska Polskiego :D
Zdrajco :D
Mogli trochę pozgadywać :wink:
"Przepraszam, zachowałem się jak [--cenzura--] - to się więcej nie powtórzy!" :D

Ja przepraszam - dlaczego synonim słowa smarkacz jest na liście zwrotów cenzurowanych?

Bo tak :)
A.
"So, I`ve decided to take my work back underground... To stop to follow it into the wrong hands..."

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

cron