Szacun Waal-dooś. Z tym parowozem to było coś.waal-de-maar pisze:A ten śliczny „parowozik” wybudowano w zakładach Kruppa w Essen w 1935r.
W swej historii do 1945 był on w inwentarzu parowozowni Hamm oraz Dresden Altstadt.
Ich odcinki obsługi trakcyjnej uniemożliwiały mu (niestety) wizytę w Stettin Hbf.
Żywot zakończył w 1967.
A dlaczego nie mógł sobie przejechać przez Ostkreuz, Gesundbrunennen i dla niepoznaki przycupnąć na Stettiner Bahnhof? Powiedzmy sobie dla kawału? Albo w celu kurtuazyjnych odwiedzin swoich kolegów z Preußische Eisenbahnen?Piotrek pisze:krótko mówiąc ten typ parowozu raczej w żaden sposób nie mógł trafić do Stettina wykonując swoja pracę. Poruszał się po torach w innej części kraju.
Waal_de_maar wspominał o pracy parowozu a nie o przyjemnościach jakimi są kurtuazyjne wizytyBachinstitut pisze:A dlaczego nie mógł sobie przejechać przez Ostkreuz, Gesundbrunennen i dla niepoznaki przycupnąć na Stettiner Bahnhof? Powiedzmy sobie dla kawału? Albo w celu kurtuazyjnych odwiedzin swoich kolegów z Preußische Eisenbahnen?Piotrek pisze:krótko mówiąc ten typ parowozu raczej w żaden sposób nie mógł trafić do Stettina wykonując swoja pracę. Poruszał się po torach w innej części kraju.
waal-de-maar pisze: Osobiście mam DUŻY ŻAL do urzędników niemieckich, którzy zdecydowali o zmianie nazwy tego, co zostało po 1945r. na Bln Nordbahnhof! Przystanek metra nosi dzisiaj nazwę Zinnowitzer Str.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości