CIEKAWA INFORMACJA ??

Awatar użytkownika
ratownik202
Posty: 38
Rejestracja: 18 maja 2005, o 15:54
Lokalizacja: Szczecin,śródmieście
Kontakt:

CIEKAWA INFORMACJA ??

Postautor: ratownik202 » 10 mar 2006, o 20:04

CZY WIE KTOS NA TEN TEMAT COŚ CZY TO PRAWDA CZY TYLKO CZYJŚ KAWAŁ ( Witam,

W najblizsza niedziele na fabryce nagrywany bedzie program "katem oka" na
temat starej fabryki w Policach i jej przyszlosci. Dodatkowo nagrywany
bedzie w niedlugim terminie program "misja gryf", rowniez o fabryce. Ciesze
sie, ze temat ozywa. Szkoda tylko, ze w takim momencie, a mianowicie plan
zagosp. przestrz. zaklada zabudowe pzremyslowa tego terenu. Troche mi sie to
nie podoba...ehh... Wolalbym turystyka...

Mam pytanie, ilu z Was bylo na fabryce? Jakei sa Wasze wrazenia? Gdybyscie
byli tak mili i podeslali je na priv nawet, jesli nie tu, to bylbym
zobowiazany Po prostu zbieram info o tym, ze ta fabryka potrzebna, ze to
dobre miejsce na turystyke itd. Przypominam o usunieciu niepotzrebnej czesci
z mojego maila

Pozdrawiam TA INFORMACJA DOTARŁĄ DOMNIE NIE OFICJALNIE I WAŁSIE SNIE ZASTANAWIAM CZY TO PRAWDA
Awatar użytkownika
Aygon
Posty: 2439
Rejestracja: 17 cze 2004, o 23:07
Lokalizacja: Stettin Hökendorf

Postautor: Aygon » 10 mar 2006, o 20:20

Co do TV Gryf i misji to teraz to oni mają poważne kłopoty. Umarł właściciel a koncesja była imienna...
Zweckverband fur Gross Stettin
GG:1237155
[url=http://www.prawobrzeze.org/galeria]galeria przedwojennego prawobrzeża[/url]
BUCHHEIDE VEREIN
Awatar użytkownika
Torney
Posty: 8629
Rejestracja: 16 wrz 2004, o 13:57
Lokalizacja: Stettin-VdBT
Kontakt:

Postautor: Torney » 10 mar 2006, o 20:28

"Misja Gryf" to TVP3 Szczecin. Panujemy nad sytuacją ;).
Erich-Falkenwaldergesellschaft
Awatar użytkownika
ratownik202
Posty: 38
Rejestracja: 18 maja 2005, o 15:54
Lokalizacja: Szczecin,śródmieście
Kontakt:

Postautor: ratownik202 » 10 mar 2006, o 20:29

wielkie dzieki za info ale otym to wiem a co do tvgryf to oni tego nie nagrywaja lecz nasza regjonalna trujka miedzy innymi bedzie program pod tytułem ''misja gryf''
Awatar użytkownika
Aygon
Posty: 2439
Rejestracja: 17 cze 2004, o 23:07
Lokalizacja: Stettin Hökendorf

Postautor: Aygon » 10 mar 2006, o 20:35

A wiec wtopa 8) . Za dużo TV sie nie oglada :P
Zweckverband fur Gross Stettin
GG:1237155
[url=http://www.prawobrzeze.org/galeria]galeria przedwojennego prawobrzeża[/url]
BUCHHEIDE VEREIN

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

cron