(artykuł) O kamerach

Awatar użytkownika
Zahuś
MV Bembridge
Posty: 342
Rejestracja: 10 kwie 2005, o 23:31
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Postautor: Zahuś » 29 lip 2008, o 15:58

Piotr to nie firma to ludzie :-) A firma to ludzie :-)

Nie ma sprawy ale widzę że kam 4 ma problemy z ostrością na dużym zoomie. Może się jeszcze ustawi - zobaczymy jak nie to trzeba ją będzie jednego dnia wysłać do serwisu i po dwóch dniach znowu powiesić. Zobaczymy. Niech chwilkę popracuje.

Acha mam problem za kam 1 - nie za bardzo lubi jak zbyt wiele osób ją atakuje na raz i się zawiesza. Zmienię ją w kolejce i będzie jako kam 3. Na pierwszy ogień pójdzie Kam 3.

Ale widok z tej kam 4, nie?

Mnie się też podoba. Dłuuugo marzyłem o kam na Wałach Chrobrego. E ... głupi to ma zawsze szczęście. Pozdrowienia Zahuś
Awatar użytkownika
Zahuś
MV Bembridge
Posty: 342
Rejestracja: 10 kwie 2005, o 23:31
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Postautor: Zahuś » 29 lip 2008, o 18:01

No dobra - już poustawiałem presety. Jakoś to wyszło. Chyba poukładałem co ważniejsze obiekty w jakimś porządku. To że jestem zboczony na punkcie portu to widać a ja tego nie ukrywam. Ale i Zamek i Katerda też jest. Mam dostać nowe oprogramowanie do kamer gdzie będzie zamiast 16 aż 99 pozycji presetów. Wtedy bardziej poszalejemy. Co ciekawe większość wchodzących patrzy tylko na presety, jeden na 5 steruje a jeden na 10 korzysta z zoomu. Jest na stronie instrukcja w razie czego. Ja też nie czytam nigdy instrukcji. Może właśnie dlatego ...
Piotr-Stettin
Posty: 466
Rejestracja: 3 sie 2006, o 20:03

Postautor: Piotr-Stettin » 30 lip 2008, o 01:31

Z ostrością masz rację - na maks zoomie był problem, ale myślałem, że to chwilowe...Na forum SSC umieściłem próbne fotki :)

http://www.skyscrapercity.com/showpost. ... tcount=758
Awatar użytkownika
Zahuś
MV Bembridge
Posty: 342
Rejestracja: 10 kwie 2005, o 23:31
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Postautor: Zahuś » 30 lip 2008, o 08:45

Piotrze - wiem. Ale już nie wytrzymałem i musiałem ją powiesić. Po urlopie czyli ca koło 18.08 ściągnę ją na 2-3 dni i w serwisie wymienią mi cały moduł ustawiania ostrości. Rozmawiam też z Sonym by mi podesłali jedną RZ30 jako zapasową. To wtedy już nie będzie problemu. Zobaczymy. Ale na razie to i z tym zrąbanym zoomem jest fajnie. Fajne te zdjęcia. To chyba jedna z bardzo ważnych zalet tego sprzętu. Ciekawe czy się na forum odezwą Ci młodożeńcy z pierwszej fotki? Czy oni wiedzą że mają zdjęcie z góry? :-)))
Pozdrowienia Zahuś
Piotr-Stettin
Posty: 466
Rejestracja: 3 sie 2006, o 20:03

Postautor: Piotr-Stettin » 30 lip 2008, o 11:41

A to jest ta kamerka w której kiedyś padła grzałka? :D
Awatar użytkownika
Zahuś
MV Bembridge
Posty: 342
Rejestracja: 10 kwie 2005, o 23:31
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Postautor: Zahuś » 30 lip 2008, o 11:58

Nie Piotrze, to jest ta co wisiała jako kam 3 na północnym narożniku Elewatora. Powiesiłem obie jak pamiętasz około 2 miesiące przed Tall Ships' Races 2007. Ona jest na gwarancji. Najpierw był naprawiany zoom i to udało się naprawić przez jego regulację w serwisie. Teraz trafił ją szlag tj. piorun i poleciał moduł Lan'u. Niestety skrętka LAN + wyładowanie do 1 km = spalenie modułu. Nie zdążyłem założyć zabezpieczeń. Teraz są. A teraz znowu zoom. Tym razem cały moduł będzie wymieniony. Serwis już go zamówił. Ta co padła grzałka i wentylator to ta na WOC-u. Ona jak wiesz czasami się zawiesza i stoi bez ruchu. Na szczęście mam tam moduł GSM i jednym sms-em restartuję kamerę. To ten sam co wysyła mi sms-y jak nie ma prądu i którym przywracam zasilanie. Tak więc nie trzeba biegać po pietrach. Niestety konserwacja sprzętu jest pracochłonna i upierdliwa. Tą na Muzeum powinienem umyć. Umyłem ją w trakcie pierwszej instalacji tj klosz. Ale teraz jak instalowaliśmy nie miałem nic do mycia i zostawiliśmy trochę paluchów. Ale jak po 18.08 wróci z serwisu z Altramu to obiecuję że będzie lustro!
Piotr-Stettin
Posty: 466
Rejestracja: 3 sie 2006, o 20:03

Postautor: Piotr-Stettin » 27 sie 2008, o 14:22

Szkoda, że chwilo nie ma Kam 1, ale da się przeżyć :D, a tymczasem Skania w Szczecinie 8)
http://www.skyscrapercity.com/showpost. ... tcount=136
Awatar użytkownika
Zahuś
MV Bembridge
Posty: 342
Rejestracja: 10 kwie 2005, o 23:31
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Postautor: Zahuś » 27 sie 2008, o 15:41

Piotr - już działa!!! Właśnie wróciłem z kolegą Marcinem z "wieszania" Kam 1 ma teraz najnowszy dostępny soft i wymieniliśmy kabel Lan który prawdopodobnie odpowiadał za "wieszanie". W domu podkręcę presety które zawsze trochę się zmieniają przy manipulowaniu podstawą kamery.
Jeszcze dzisiaj pomieszam kamerami. Kam 1 z WOC bedzie kam 3 a numeracje kamer będą się zaczynać od tych na Elewatorze zbożowym. Prawie wszyscy co do nas wchodzą zaczynają zabawę kam 1 a ona jest najstarsza. Tak więc muszę "babcię" przesunąć do drugiego szeregu i dać szansę młodym - odtąd jako kam 1 będzie robić RX-570p - to teraz kam 3. Pozdrowienia Zahuś.
Awatar użytkownika
Zahuś
MV Bembridge
Posty: 342
Rejestracja: 10 kwie 2005, o 23:31
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Postautor: Zahuś » 27 sie 2008, o 15:43

Piotr sorry byłbym zapomniał - zdjęcia wyborowe! Właśnie do tego są te kamery!
Awatar użytkownika
Zahuś
MV Bembridge
Posty: 342
Rejestracja: 10 kwie 2005, o 23:31
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Postautor: Zahuś » 28 sie 2008, o 16:24

Kamery 1 i 3 są już zamienione miejscami. Kam 1 to teraz kam 3 a kam 3 to teraz kam 1. Dnia 03.09. o godzinie 20:30 będzie robiona bezpośrednia transmisja z portu z obchodów sierpnia. Będzie cała inscenizacja. Jedna albo 2 kamery w tym czasie będą miały wyłączone sterowanie - tylko na 2-3 godziny. Pozdrowienia Zahuś.
Piotr-Stettin
Posty: 466
Rejestracja: 3 sie 2006, o 20:03

Postautor: Piotr-Stettin » 28 sie 2008, o 16:28

Dzięki za informacje :). Blokowanie kamer na czas imprez to bardzo fajne i wygodne rozwiązanie :).
Awatar użytkownika
Zahuś
MV Bembridge
Posty: 342
Rejestracja: 10 kwie 2005, o 23:31
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Postautor: Zahuś » 30 sie 2008, o 23:12

Ciesze się, że podzielasz mój pogląd.

To z dzisiaj. Zrobiłem kolo 21:00 z kam 3 (WOC). Pozdrowienia Zahuś
Załączniki
oneshotimaged.jpg
oneshotimaged1.jpg
Awatar użytkownika
Zahuś
MV Bembridge
Posty: 342
Rejestracja: 10 kwie 2005, o 23:31
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Postautor: Zahuś » 20 wrz 2008, o 10:04

Posłuchajcie dzisiaj jest wodowanie o 11:00. Dla tych którzy nie mogą uruchomiliśmy transmisję internetową. Kamera 2 u nas jest w tej chwili pozbawiona sterowania i stoi nieruchomo (bez presetów). To ona będzie transmitować. Wodowanie możecie oglądać:

www.magemar.com.pl - kam 2 - bez możliwości kontroli oraz kam 1 ze sterowaniem

http://www.atv.szczecin.pl - u Adama - dla tych co się nie dopchają do nas i którzy mają słabsze łącza

http://www.kurier.szczecin.pl/Art.aspx?a=10164 na stronie kuriera - tu piszą
a tu będzie można oglądać http://www.kurier.szczecin.pl/KamerySpis.aspx

Poza tym oczywiście będzie transmisja z urodzin Sediny z Tarasów Hakena od 16:00. Pozdrowienia Zahuś
Awatar użytkownika
Zahuś
MV Bembridge
Posty: 342
Rejestracja: 10 kwie 2005, o 23:31
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Postautor: Zahuś » 20 wrz 2008, o 10:07

Sorry zapomniałem dodać - od od 14-15:00 kam 4 będzie również pozbawione ruchu i ta kamera będzie transmitować obrazy z Urodzin Sediny. Tylko smuci mnie to że nikt się nie za bardzo garnął by włączyć w tą imprezę sedina.pl. Ale widać jednorazowe szoł ma większe znaczenie dla miasta jak permanentna dobra robota. Pozdrowineia Zahuś PS. Ja będę o 11:00 pod statkiem w czasie wodowania - tj. koło statku.
Awatar użytkownika
Busol
Admin
Posty: 9620
Rejestracja: 21 kwie 2004, o 01:42
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Postautor: Busol » 20 wrz 2008, o 12:29

RafałZahorski pisze:Tylko smuci mnie to że nikt się nie za bardzo garnął by włączyć w tą imprezę sedina.pl. Ale widać jednorazowe szoł ma większe znaczenie dla miasta jak permanentna dobra robota.
Rafał. Rozsiewasz nieprawdziwe plotki. Widzialem ze taqkze poza sedina.pl.
Zostalismy zaproszeni do przygotowania tej imprezy. Mielismy wolną rękę, ale wolna ręka nic nie da jesli nie ma sie wolnych rąd do pracy...

temat byl nam znany od ponad 2 miesiecy. Obiecalem ze włączymy sie na tyle na ile starczy mozliwosci. A tych starczylo na przygotowanie zagadek.

Dzialamy wg prostej zasady: "samo sie nie zrobi". Jak nie ma nikogo kto sie zajmie tematem to tego nie robimy. Stąd brak info o nas w zapowiedziach medialnych bo sie nie wlaczylismy...

Podsumowując. Zaproszono nas do tej imrezy w dodatku na bardzo korzystynych warunkach...
Zapraszam na TrocheInaczej.pl.
"Niemcy kiedyś byli źli, a teraz są dobrzy. Ktoś mi tak opowiadał". Franek Bis.

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości

cron