(artykuł) Wystawa z okazji 60-lecia działalności Społem w S

Awatar użytkownika
Torney
Posty: 8630
Rejestracja: 16 wrz 2004, o 13:57

(artykuł) Wystawa z okazji 60-lecia działalności Społem w S

Postautor: Torney » 17 lis 2005, o 16:17

Spółdzielnia Spożywców "Robotnik" (późniejsze Społem) otworzyła w Szczecinie swój pierwszy sklep przy ul. Pocztowej.
Oczywiście chodzi o sklep na rogu Pocztowej i 5-go Lipca, a nie Pocztowej i Ściegiennego.
Erich-Falkenwaldergesellschaft
Awatar użytkownika
spimac
Posty: 808
Rejestracja: 12 cze 2004, o 21:50
Lokalizacja: Szczecin/Birmingham UK

(artykuł) Wystawa z okazji 60-lecia działalności Społem w S

Postautor: spimac » 17 lis 2005, o 18:50

Rady dla sprzedawców z kalendarza spółdzielczego z 1948 r.

Do każdego kupującego trzeba nieraz zastosować inną metodę postępowania i obsługi, a to zależnie, z kim mamy do czynienia. Są bowiem różne typy odbiorców i różne ludzkie charaktery, toteż cały kunszt sprzedaży polega na właściwym postępowaniu z nimi przy sprzedaży.
Toteż trzeba wpuszczać tylko klientów w krawatach. Klient w krawacie jest jakby mniej awanturujacy!
_________________
Erich-Falkenwaldergesellschaft
Awatar użytkownika
Piotrek
Posty: 1702
Rejestracja: 11 lip 2004, o 16:28
Lokalizacja: Szczecin

(artykuł) Wystawa z okazji 60-lecia działalności Społem w S

Postautor: Piotrek » 17 lis 2005, o 21:04

Mogą się zdarzać reklamacje kupujących. Trzeba zawsze wtedy umieć spokojnie rozważyć i taktownie załatwić, a jeżeli okaże się w tym trochę i naszej winy, to i przeprosić kupującego za przykrość.
A jeśli nie było winy sprzedawcy to co ... obsztorcować klienta ?
Awatar użytkownika
Busol
Admin
Posty: 9632
Rejestracja: 21 kwie 2004, o 01:42
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Re: (artykuł) Wystawa z okazji 60-lecia działalności Społem

Postautor: Busol » 17 lis 2005, o 21:46

Piotrek pisze:
Mogą się zdarzać reklamacje kupujących. Trzeba zawsze wtedy umieć spokojnie rozważyć i taktownie załatwić, a jeżeli okaże się w tym trochę i naszej winy, to i przeprosić kupującego za przykrość.
A jeśli nie było winy sprzedawcy to co ... obsztorcować klienta ?
Cytat z książki skarg i wniosków z lat 70:
Ekspedientka na moje uwagi odwraca sie do koleżanki mówiąc "Klient musi się wyszumieć"

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości