Oczywiście chodzi o sklep na rogu Pocztowej i 5-go Lipca, a nie Pocztowej i Ściegiennego.Spółdzielnia Spożywców "Robotnik" (późniejsze Społem) otworzyła w Szczecinie swój pierwszy sklep przy ul. Pocztowej.
Oczywiście chodzi o sklep na rogu Pocztowej i 5-go Lipca, a nie Pocztowej i Ściegiennego.Spółdzielnia Spożywców "Robotnik" (późniejsze Społem) otworzyła w Szczecinie swój pierwszy sklep przy ul. Pocztowej.
Toteż trzeba wpuszczać tylko klientów w krawatach. Klient w krawacie jest jakby mniej awanturujacy!Rady dla sprzedawców z kalendarza spółdzielczego z 1948 r.
Do każdego kupującego trzeba nieraz zastosować inną metodę postępowania i obsługi, a to zależnie, z kim mamy do czynienia. Są bowiem różne typy odbiorców i różne ludzkie charaktery, toteż cały kunszt sprzedaży polega na właściwym postępowaniu z nimi przy sprzedaży.
A jeśli nie było winy sprzedawcy to co ... obsztorcować klienta ?Mogą się zdarzać reklamacje kupujących. Trzeba zawsze wtedy umieć spokojnie rozważyć i taktownie załatwić, a jeżeli okaże się w tym trochę i naszej winy, to i przeprosić kupującego za przykrość.
Cytat z książki skarg i wniosków z lat 70:Piotrek pisze:A jeśli nie było winy sprzedawcy to co ... obsztorcować klienta ?Mogą się zdarzać reklamacje kupujących. Trzeba zawsze wtedy umieć spokojnie rozważyć i taktownie załatwić, a jeżeli okaże się w tym trochę i naszej winy, to i przeprosić kupującego za przykrość.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości