Wieża Quistorpa-potrzebne materiały!!!

Odbudowa Sediny, renowacje budynków, itp.
finca_guell
Posty: 4
Rejestracja: 7 paź 2008, o 21:40

Wieża Quistorpa-potrzebne materiały!!!

Postautor: finca_guell » 7 paź 2008, o 21:52

Witam,
jestem studentką V roku na wydziale architektury i w ramach dyplomu postanowiłam podjąć wszelkich starań, aby przywrócić zapomnianej perełce architektury-wieży Quistorpa jej dawną świetność:)
Zaczynam właśnie zbierać materiały na ten temat i mam do wszystkich tu obecnych forumowiczów pytanie: czy ktoś z Was posiada może inwentaryzację, bądź może wiecie gdzie mogę jej szukać?
Będę wdzięczna również za wszelkie inne materiały dotyczące tego tematu(jeśli coś macie i chcielibyście się podzielić naturalnie;)..bardzo proszę o kontakt: magda_mularzuk@hotmail.com
Awatar użytkownika
Busol
Admin
Posty: 9632
Rejestracja: 21 kwie 2004, o 01:42
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Postautor: Busol » 8 paź 2008, o 08:32

Jest dużo materiałów w naszej galerii. Polecam też Archiwum państwowe. Wg mojej wiedzy są tam plany wieży.
Zapraszam na TrocheInaczej.pl.
"Niemcy kiedyś byli źli, a teraz są dobrzy. Ktoś mi tak opowiadał". Franek Bis.
Awatar użytkownika
Bachinstitut
Expert
Posty: 11311
Rejestracja: 22 cze 2004, o 17:54

Postautor: Bachinstitut » 8 paź 2008, o 10:27

Busol pisze:Wg mojej wiedzy są tam plany wieży.
W archiwum zachowała się teczka Akta Nadzoru Budowlanego dotyczącego wieży. Jest w niej rysunek w skali 1:100, przekrój podłużny i przekroje poprzeczne ważniejszych poziomów.
Erich-Falkenwalder-Gesellschaft
finca_guell
Posty: 4
Rejestracja: 7 paź 2008, o 21:40

Postautor: finca_guell » 11 paź 2008, o 09:52

Wielkie dzięki moi drodzy, byłam w archiwum, już przygotowują dla mnie jakieś materiały(w poniedziałek idę je przejrzeć)..wówczas będę wiedziała co się ostało...lub też - co raczą mi udostępnić;)
Widzę, że jesteście przysłowiową "kopalnią wiedzy", zatem mam nadzieję że będę mogła liczyć od czasu do czasu na Waszą pomoc:)